3 dec. 2009

MARIAN DRAGULESCU MINTIT CU NERUSINARE!






Nemulţumit de faptul că nu şi-au onorat promisiunea de a-i da apartamentul pe care îl merita, gimnastul Marian Drăgulescu (28 de ani) spune că şefii de la Ministerul de Interne s-au folosit de imaginea sa.

Marian Drăgulescu, dublu medaliat cu aur la Campionatele Mondiale de gimnastică, este foarte supărat pe Ministerul de Interne. În urmă cu câteva săptămâni, autorităţile anunţau, printr-un comunicat oficial, că, pentru rezultate sportive deosebite, Marian Drăgulescu se va alege cu un apartament. Numai că zilele trec şi promisiunea este departe de a se concretiza. Sportivul a intrat în panică şi a făcut mai multe memorii la care nu a primit drept răspuns decât amânări. Mai mult, Drăgulescu este convins că cei de la minister s-au folosit de imaginea lui.


“Mă simt înşelat şi jignit. Mi se promite pentru a nu ştiu câta oară că mi se va da şi mie un apartament. Numai promisiuni. Cred că au făcut-o pentru că era campanie electorală. Oare nu merit şi eu un apartament pentru rezultatele mele, aşa cum au primit şi alţi sportivi? Este discriminare. Mai ales că pentru a opta oară am fost numit sportivul anului în România, am fost de două ori cel mai bun gimnast din lume şi sunt nominalizat la titlul de sportivul deceniului”, a izbucnit Marian Drăgulescu, care a făcut memoriu inclusiv la Preşedinţie.

Rusine sa va fie !

Un comentariu:

adi_coto spunea...

Nu are cum cum sa le fie rusine,ca nu au asa ceva!